29 januari 2010

Fredag den 29 januari 2010

Hej..har skrivtorka.
Tycker inte att det händer så värst mycket i mitt liv just nu mer än skolan och det är väl knappast något kul att läsa om, kan jag tro. Det har hänt massor men jag vet inte vart jag ska börja. Lite tungt just nu men ibland är det detta som behövs för att allt annat ska bli som förr. Om jag nu vill att allt ska bli som vanligt igen.
Min vardag består av att stressa fram och tillbaka till Kalmar, där jag förtvivlat försöker förstå allt som vi ska förstå. Hemma växer allt mig över huvudet, hinner inte med allt som jag vill och skiter då i allt, bra va? ;) Jag borde läsa..jag borde skriva...jag borde städa jag borde tvätta, stryka. Men vad gör jag???? Faktiskt ingenting. Det jag allra mest vill är att få ett jobb där jag kan vara med alla barnen, de ger mig livsglädje, lust till att lära, lust till att leva helt enkelt. Så vad är då det jag ska göra? Får försöka jobba lite oftare så jag kan ladda batterierna men aldrig att det är en dag som jag är ledig som de ringer eller frågar om. Så nu tycker faktiskt jag att personalen inom barnomsorgen i Mönsterås kan bli sjuk när mina lediga dagar infinner sig.

Vad patetisk jag är :)Här sitter jag och gnäller...jag har faktiskt ingenting att gnälla över.

Ha en trevlig fredags kväll...jag ska då försöka :)

Inga kommentarer: