8 januari 2010

Fredag 8 Januari 2010


Ja då var det fredag igen, veckorna går snabbt. Just nu känns det som att det varit helg väldigt länge...är lite vecko vill känner jag. Blir nog lätt så när man är ledig så pass länge som jag varit. Men det har varit valbehövt för kroppen sa ifrån och nu känner jag mig lite piggare ( kan låsas iallafall) Har varit i skolan i två dagar, igår pluggade jag matte och idag har vi övat i gruppen, två är borta pga snö, de tar sig inte till Kalmar. Vi pratade och övade, och ja det verkar som att det sitter där det ska. Efter lite småmissar här och där så beslöt vi oss för att ta helg och slutade redan halv tolv.Men när man känner att det inte finns mer att göra så varför sitta kvar när man kan åka hem...eller har jag fel. Det är kul att träffa tjejerna igen, härligt att höra deras skratt och prat, bara de andra två kommer med så är allt komplett. M hjälpte mig att kolla om jag var reggad på Au2 och det var jag, undrar varför det inte funkar hemifrån?? jag gör ju på samma sätt som i skolan, skit samma jag är eggad så då är allt lugnt. Hem gick bra men halt är det men min gamla bettan hon tuffar på bra och varmt och skönt var det i bilen med. Hämtade grabbarna vid skolan och skjutsade ner dem till gymmet, de har fått för sig att börja gympa och visst bara de fullföljer det för det är då inte gratis och jag kommer inte betala en krona. Så jag kan tänka mig att de avslutar med lite bubbel i så där 29 grader varmt och härligt mot de 12 minus som är utanför. Ikväll blir det lugnt, är skit slut. Är inte van vid att kliva ur sängen klockan halv sex kan jag säga...det var hemskt. Det borde vara förbjudet att behöva lämna sängen innan åtta.
S jobbar och killarna är på Vp maken kom precis hem och han eldar :) härligt det blir mys i soffan med brasa inte helt fel. Blir väl till att fixa lite mat och sedan slapp ev film. lets dance börjar ju men vet inte om jag ska följa det, är inte så intresserad igentligen, vi får se vad resten av familjen vill. Funderar på lite ost och kex ;) inte fel en fredagskväll eller.......

Ha det bra alla ( ? ) mina läsare :)

Inga kommentarer: