12 januari 2010

Tisdagen den 12 Januari 2010

Den stora dagen är över och resultatet....Kanon bra :) Är så nöjd över det vi lyckades förmedla idag genom att använda oss av kroppen, musik, och dans ;) Publiken verkade gilla det som de såg och trulle hon log så det blir nog godkänt. Men jag kan säga er..minutrarna innan och när vi satt på golvet och väntade på att publiken skulle sätta sig det var bland det värsta jag varit med om. jag är väldigt sällan nervös och begriper inte igentligen varför jag blev det just idag. trodde jag skulle svimma sittande ;) men det gick bra jag hyperventilerade lite och sträckte på mig och genomförde det med glans ( lite skryt då :)) Efteråt fick vi bra respons och vi hade lyckats för våra opponenter de såg vad vi ville förmedla pluspoäng till oss då. Denna känsla kan jag säga är väldigt bra för ens ego ;) man mår så bra så. Nu ska vi skriva färdigt arbetet om detta och vår individuella..sen är detta år över och allvaret tar sin början redan på måndag, AU2.Nu gäller det endast två terminer kvar sedan är jag ( förhoppningsvis) färdig och det känns väldigt bra ska ni veta. Hem och hittade en dålig son hemma, total förbud att vara sjuk i detta hus så jag hoppas han är bättre i morgon. Mådde så bra så jag tog tag i en hel del saker som jag bara tittat på i flera veckor och nu kan jag säga att det känns bra. har sorterat in alla tråkiga räkningar i rätt pärm, plockat ner granen :( var faktiskt lite vemodigt. trodde jag skulle tycka det var skönt att den försvann men gillade att ha den stående där i hörnet tydligen...nu är det enbart tomt i hörnet. ja ja det blir ju faktiskt jul i år med så undan med dessa tankar och fortsätt. har lagat mat och diskat, fixat CSN å nu kommer det förhoppningsvis lite pengar snart annars blir det kris. Visst har jag varit duktig ;)
Ska väl ta ett snack med herr tvättmaskin med men jag hinner, vi ska iväg och handla lite och göra ett snabbt besök hos farbror i Nabben. Sedan blir det dusch och tv innan John Blind kommer på besök.Är väldigt nöjd med min dag och ska njuta ända tills den är slut för det är jag värd, i allafall i mina egna ögon ;) ha en bra kväll alla goa läsare Kramizar :D

1 kommentar:

Caroline sa...

klart du är duktig.
Klart man ska berömma sig själv om man gjort något bra.
kram