1 januari 2010

Första dagen i mitt nya liv då ;) 1 Januari 2010

Veckans horoskop v 1
Stenbocken 22-12 21-1

Kärlek
Nu kan du få en överraskande invit till fest. Det gör dig fundersam, men glad. Man tycker bra om dig. Du är någons önskan om kärleksmöte.
Arbete & hälsa.
Det bör inte råda arbetsbrist på don arbetsplats. Här verkar det snarare jäktat. Du trivs och hälsan är mycket god. Du är omtyckt för ditt positiva sätt.
Ekonomi
Du får en fin vecka ekonomiskt och kan vinna i spel. Spela ett par rader på måltipset så kan det bli vinst.
Lyckotal 3, 29, 30, 31, 32, 36, 47. Bästa lyckotal bör vara 3.

Ska försöka skriva veckans horoskop här, dottern fick en horoskops bok i julklapp

Dagen efter den stora slut finalen av 2009. jag är pigg nästan hela familjen är det faktiskt..lite ovanligt men samtidigt skönt. Gårdagen var kanon rolig. Vi anlände till platsen vid cirkus sex, alla gästerna hade inte kommit än då pga av olika orsaker men vi satt och pratade och såg slutet på Sound of Music. Sett den ett antal gånger men som bakgrund underhållning dög den bra. Vid halv åtta snåret kom de andra och vi började att äta den goa maten. Var en köttplanka från Algots och lax från nabbens rökeri, allt var underbart gott och jag åt så magen stod i fyrkant, vi skrattade och hade kul länge vid bordet så tiden den bara sprang iväg. Fick sticka in till köpingen och hämta hem två precis innan tolvslaget och till skillnad från förra året verkade det lugnt i hamnen, SKÖNT. Var faktiskt en och annan vuxen där med..någon kanske har börjat fundera vad deras ungdomar gör ute igentligen. Tillbaks och nu blev det fyrverkeri må ni tro. Ett par från O-hamn har en affär där de säljer fyrverkerier och han hade med sig godsaker må ni tro. jag har nog aldrig sett ett sådan fyrverkeri på nära håll någon gång innan. Det var en pjäs med 219 raketer i en och samma och det var vackert må ni tro...priset ca 6000 kr :0 önskar att jag någon gång ska få råd att köpa mig en sådan och smälla av för mina kompisar :) den var wow. Det hände lite smått och gott som vanligt, de som tände på var ganska så nyktra så jag var inte orolig men eftersom jag fått en sån där flygande sak i huvudet och det brann i mitt hår så höll jag då lite avstånd och njöt. Jag ska då aldrig få njuta riktigt för en pjäs välte och raketen stack iväg...mitt mellan mina ben luktade bränt men inget brann som tur var. Nu gick jag in, väl innan upptäckte vi att det trillat ner något i H hår för det var brännmärkt hår och det luktade apa. Det var väl det otäckaste som hände. Sedan blev det kaffe och the. klockan var nu ca ett och man började känna sig lite slö men visst ett parti bowling tackar man inte nej till vann det första och kom sist på det andra ;) men kul e det. Vi begav oss hemåt och stupade i säng. jag är nöjd även om det kändes lite konstigt att vårt gamla goa gäng var splittrats, jag hoppas dock att alla hade det lika skoj som jag eller vi hade det. Idag har vi bara softat eller inte. S och jag gick en promenad, det var kallt men skönt sedan fortsatte vi med att köra ett pass på wii et svettades ordentligt man tror bestämt att man har bättre kondis än vad man har men nu är man igång och det känns bra. Nu ska jag steka köttbullar. ha det nu så bra...kramizar från lilla jag :D

Inga kommentarer: