25 januari 2010

Måndag den 25 januari 2010

Ny vecka och den kunde inte ha börjat bättre :) När sonen var skjutsad så åkte jag och jobbade i ett par timmar, underbart. Man kommer in och blir så välkomnad, blev nästan tårögd. Alla dessa underbara barn. Har fått leka av mig lite i snön med både pulkåkning och snoriga näsor. Men vad gör det alltid lika roligt. Hem och lunchade och betalat räkningar, det är månadens tråkigaste göra. menar när man äntligen har lite pengar så måste man bara skicka dem åt skogen ( känns som det). ja jag har väl ingen talan i detta fall är bara att gilla läget. igår kväll tittade jag och familjen på den första Johan Falk filmen. kan bara säga att Snabba cash släng dig i väggen, Falk var så mycket bättre. jag har ju varit lite otydlig om vad jag tyckte om filmen men nu kan jag säga att det var inte sådär bra. Beror väl lite på vad man gillar och om man har lite för info ex läst boken, det hade inte jag så därför kanske det känns som det gör. B och gänget var och såg den igår och dom var inte heller så där speciellt imponerad av den nä fram med Falk filmerna, blir en varje kväll denna vecka. Har läst det jag ska så nu ska jag iväg och fixa lite bank ärenden så det är ur världen gillar inte att det är på ett sätt när man trott att det varit som förut, gillar inte autogiro när det inte funkar. Nu står vi här med en jäkla skuld som vi inte kan betala känns skit men det är bara att sätta upp en avbetalningsplan och gilla läget :/ Måste tänka ut middag med ): känner inte för det inte just nu iallafall. ha en bra dag kramizar :)

Inga kommentarer: