10 januari 2010

Söndag den 10 Januari 2010

Vaknade sent, kvart över tio. Men det blir väl så när man lägger sig sent. Hade en mysig kväll hos P och H igår, vi tittade på 2012 och mu såg jag hela, fattade lite mera kan jag säga :) Mös med lite kex och ost och man kan lätt bli van vid det för det är gott. Blev en film till efter, för när vi stängde av filmen så gick Independents day på via sat och ja då säg vi den med, så två katastrof filmer på rad där världen går under...tur att det inte var verklighets skildringar ;) Hemåt och det blåste ljuma vindar, var på nollan men det kändes att det var annorlunda luft, både bra och dåligt. Bra för då kanske snön försvinner och dåligt då kommer blasket. Kan säga att det var skönt att lägga sig i sin säng och höra blåsten utanför, varmt och gott hade man det, tror faktiskt att jag sovit hela natten, började att krypa lite när jag la mig men bestämde mig för att skita i det..tänka på nåt annat och kors i taket det hjälpte :)
Klockan är nu snart halv tolv och jag sitter än med pyjamas på, inte bra men det käns som att det behövs, inget stress idag, ska dock göra lite nytta men inte för mycket. Har varit duktig och plinkat på gitarren och faktiskt så lydde fingrarna i går, de flyttade på sig precis som de skulle. Därför känns det väldigt bra (NOT) att vi får en ny låt att öva in oss på, tänk om vi kunde ha fått samma men nej då en ny ska det vara...hoppas vi får den i morgon så man kan få det överstökat.
I morgon är det den stora dagen, klockan 15.00 sitter jag på Västragård och tror att jag ska fixa matte tentan :/ men jag lärde mig en sak när vi satt i torsdags och det är ju inte fel men hur stor är chansen att det är det att just det talet kommer bara för att jag nu förstår, nä inte en chans men bara att bita ihop och gå dit. Veckan som kommer är min sista på de Estetiska uttrycksformer och det känns bra, känner att denna period av mitt liv är över nu vill jag bara fortsätta framåt så det någon gång tar slut. Ska beställa mina böcker idag och se glad ut inför Au2 den näst sista terminen för lilla mig då ;).
Ha en bra dag mina bloggisar, Kramizar :D

Inga kommentarer: