13 januari 2010

Onsdag den 13 januari 20010

Dagen började fel, sov lite för länge. Måste höja radion lite till tror jag allt. Men han till 9.00 så det var lugnt. Dagen började på musiken där vi fixade lite små rester och gick sedan vidare för att skriva klart vår rapport. Måste säga att vi är duktiga när det väl gäller, tycker vi jobbade på bra och den verkar vara färdig. Lite små grejer kanske men inget stort. Nu är det största problemet kvar dock...min individuella analys. har börjat men känner att det troligtvis inte är rätt utan jag bara ordbajsar :/ alltså inget vettigt kommer ner på pappret. Ger upp åtminstone för ikväll, känner maktlösheten komma smygande och då är det lika bra att sluta. Får ta nya tag i morgon. Har inte gjort många knop sedan jag kom hem, tvättat två maskiner och kokat ägg, det blev vår middag. Kände mig så trött och alla hade ätit så jag sket helt enkelt i att laga någon mat, tror faktiskt att vi överlever ;)
I morgon är det sista dagen på estetiska uttrycksformer, vi ska träffas och se våra föreställningar. Kan bli en rolig upplevelse ;) Sen blir det städning av lokalerna som vi varit i det sista året, är faktiskt lite förvånad att det redan gått ett år men det har varit ett roligt år även om det varit väldigt jobbigt stundtals så är det faktiskt lite vemodigt i morgon då vi ska ta farväl av vårt dramahus. Men redan på måndag börjar allvaret igen och det är blandade känslor, jag är så glad att jag har M och tjejerna med mig är en trygghet bara det och jag vet att det kommer bli tårar i mängder och ångest utan dess like men samtidigt en massa bra saker att stoppa i ryggsäcken. Har beställt böcker och infon har börjat komma in på Moodel....jag är nästan redo. :)
Idag testade jag att spela den nya låten på gitarren, gick väl inte lysande men skam den som ger sig. Vill gärna ha betyget så det blir att klippa naglarna och nöta järnet över helgen. Nu ska jag stänga ner internet världen och förbereda mig för sängen...är trött utan dess like så det blir nyheterna i sängen. God natt ;)

Inga kommentarer: