13 januari 2010

Horskop vecka 2 - 2010

Opps jag gjorde det.. jag lovade mig själv att inte glöma och vad gjorde jag :) Glömde självklart. Hade bestämnt mig för att skriva veckans horoskop på bloggen och första veckan gick bra sen försvann det tydligen ur mitt medvetande. Så här kommer denna veckas horoskop då.

STENBOCKEN

KÄRLEK:
Vänner kan nu visa dig större omtanke än tidigare. Det verkar som om du har kommit in i en romantiskt rar period. Njut av dig själv, du är det bästa i kärleken.

ARBETE/HÄLSA:
Det kan bli en del försämringar och förändringar på ditt arbete. Men det gäller inte dig så njut av din arbetslycka. Du är sund.

EKONOMI:
Någon vill investera pengar tillsammans med dig eller så rör det sig om ett lån. Liten vinstchans i spel.

LYCKOTAL:
4, 5, 7, 16, 19, 22,037. Bästa lyckotal bör vara 37.

Inga kommentarer: