19 januari 2010

Tisdag den 19 Januari 2010

Är så glad för idag satte jag den :D gitarr spelningen alltså. Var så jäkla nervös när vi satt där innan och den första började spela...igentligen ska man börja först men idag vågade jag inte det. Men det flöt på bra och fingrarna hängde med mina önskningar så nu är det problemet ur världen...underbart säger jag bara :) efter så stack jag till IKEA S var där redan och vi handlade en garderob till henne, hon har ingenstans att hänga sina kläder, det är ju i oförsig inte så konstigt för det är en hel del kläder ;)Passade på att äta lite med när vi ändå var där. Han springa in en sväng på Mode huset, S köpte en present till P, en t-shirt på Jack And Jones skit snygg. Hem och då slog herr John Blund till blev så jäkla trött men hem kom vi och då fick jag värsta flånget...började steka ragger..det är ju ingen snabb mat precis tog sin lilla tid och familjen blev glada. Tänkte att när jag ändå var i farten så strök jag mer eller mindre alla kläderna som fanns är underbart när det är borta. Fattar inte vart alla kläder kommer ifrån..eller det gör jag ju igentligen ;)När jag stod där nere blev jag sugen på en kopp the och gick upp och startade vattenkokaren..skulle jag inte ha gjort. Diskmaskinen var ju på glömde jag (OPPSSS)Det blev svart i hel huset maken fick spelet då vi inte hittade någon säkring som gått...men kom på att det måste vara huvudsäkringen och det var det ju med :D allt löste sig utan att jag sket i the vill inte släcka ner huset igen då ;)Nu har jag duschat och sitter med ansiktsmask..tänkte passa på att läsa om Freuds psykoanalys teori bra läsning när man är trött men föreläsning i morgon så det är väl bäst man kollar upp mannen lite och vad han menar med alla sina "fina" ord :/ rena grekiskan. Men ikväll är en bra kväll då jag är glad och det önskar jag alla er med...kramizar :D

Inga kommentarer: