17 januari 2010

Söndag 17 januari 2010

Tycker inte om att helgerna går så fort men det gör väl ingen. Dagen har gått i slowmotion och jag har då inte fått mycket gjort, inte för att jag planerat massor men ändå. B var här på fm och hjälpte mig trolla bort de gråa hårstråna, de börjar bli alldeles för många ;)så nu är man mörk igen me like :)Grabbarna har åkt hem och städade gjorde de också, blev lite förvånad faktiskt...de brukar glömma en hel del men inte i dag då. P fyller ju år i morgon och vi ska fira honom idag, kommer folk vid sex tiden..just nu är jag helt off men det blir bra när de väl kommer. Han valde Pizza till mat och jag tyckte det var helt okej slapp jag slava vid spisen, gott var det med. Bakat har jag hunnit med också ett gäng för länge ugnsbakade kladdkakor men de får äta dem ändå man kan ju inte lyckas varje gång eller hur? bättre lycka nästa gång.Nu ska jag slänga mig i soffan en stund innan och bara relaxa. kramizar på er :D

Inga kommentarer: