21 januari 2010

Torsdag den 21 Januari 2010

Det får inte plats mera just nu i min lilla hjärna, det trycker från alla håll och kanter. Freud och Erikson var smarta herrar och deras ideer och tankegångar om barns psykologiska utveckling är intressanta men jag är ingen psykologisk intresserad person. Nu gnäller jag men det är ett tungt ämne och jag är trött i morgon känns allt mycket bättre...lämnar ämnet. Dagen har varit lugn och skön, har varit ute och gått i två omgångar, fixat saker till skolan, tur man har folk i samma bransch som man läser och kan låna av.Kallt men skönt och väldigt välbehövligt ;)Har gjort mig till och fixat en skinkstek med, den har puttrat hela dagen lång med massor av godis i så det ser jag fram emot i morgon kväll. Har även fixat middag till idag. Nu blev det plötsligt massor med mat snack. Nä som sagt var jag har inte gjort många knop idag men läst om min psykologi har jag gjort i allafall. Nu ska jag fladdra runt lite här i cyber världen och sedan besöka kudden för i morgon är det skola igen.

Inga kommentarer: