14 januari 2010

Torsdagen den 14 Januari 20010

Nu är det slut, över för denna gång eller för alltid kommer aldrig komma tillbaks dit mera. Jo självklart på besök och så men inte läsa mer där. Min tid på den Estetiska delen är över och jag har lärt mig massor om mig själv men även om andra människor. Alla är vi olika och tack gode gud för det ;)Dagen har varit bra och lite sentimental, är alltid jobbigt att skiljas från någon man tycker bra om men känner att det är dags...dags att gå vidare. Vi fikade efter vi städat hela drama huset 25 olika sorters kakor :D de ni snacka om att vara i himmelriket. men det blev en socker rusch utan dess like som följdes av illamående men vad gör det gott är det. kan dock säga att jag åt inte av alla sorterna även om jag hade god lust ;)S tog bussen in och vi tog oss en repa på stan, hon var ute efter lite böcker och smink så besöket gick fort men vi hade det mysigt ändå, lunchade och pratade...lite mor och dotter tid är aldrig fel :D hem hann precis ställa in bilen och klä av mig när messet kom..mina böcker hade kommit grr kanske tio minuter innan då ja ja fick hämta sonen med senare så jag fixade dem samtidigt. böckerna handlar mycket om konfliktlösning och mobbing och det ser jag fram emot, ett ämne som inte har bearbetas så mycket på denna lärarutbildning. Något som jag tycker personligen då att det ska handla om hela tiden för det är så mycket skit ute i skolor och även blad de mindre på förskolorna. Ja nu lämnar vi det ämnet.
Sitter och skriver på min individuella analys går väl så där men tanken är att den ska skickas in idag så jag kan koncentrera mig på gitarren, men det tråkiga är att jag vet inte om jag gör rätt. Det vet jag i oförsig aldrig ;) men man vill ju inte få tillbaks den när man väl börjat på AU2. Ja jag gör väl som jag tror och skickar in den orkar inte lägga mer energi på det just nu i allafall.
Idag får vi sjunga för kissen i familjen som fyller 3 år



Åren går snabbt med djur och han e så go så :)

Kramizar på er och ha en trevlig kväll.

1 kommentar:

Tiagirl sa...

Så fint här e! Alltså layouten!

Du spelade väl Jamåhanleva på gitarr för honom? Kan ju bli ditt nya inför alla födelsedagar! :)

Har raderat bloggen...för mkt problem så jag tappat sugen att hålla på mmed blogg och webhotell. Men måste ju skriva så jag vet inte vart jag ska göra det faktiskt.