9 januari 2010

Lördag 9 Januari 20101

Vaknade tidigt, halv fyra är lite i tidigaste laget även för mig ;) Låg kvar till halv nio och gick upp med maken, s kom med och hoppsan sonen dök upp med precis lagom tills vi satt oss...alltså hela familjen Hansson åt frukost tillsammans :D Det gillar jag. Idag hade jag enbart planerat att slappa och ut och gå, men som vanligt har jag då ( ibland) svårt att sitta stilla. Jag städade ut nästan hela julen, dammsugat och torkat, skurat toan och dammat. Startat tvättmaskinen och bar upp rena kläder. Nu blev jag tok trött så jag hamnade här men känner mig faktiskt lite duktig och medan jag känner mig så ska jag ta mig en promenad, solen skiner och det är kallt men kläder har jag så kanske en långis...vi får se. kameran ska med i allafall och det blir inga klagomål för S jobbar :) inte för att hon klagar så men tycker det är jobbigt när jag ständigt stannar och ska fota. Gårdagen tillbringade vi i soffan nere tillsammans med 2012 och en alldeles för stor godisskål :( men gott var det. Vi tog oss även lite ost och kex framåt kvällen och ja det var inte fel det heller. Så därför måste jag nog gå en långis idag då ;)
Håller på att försöka få kontakt med Blizzard om sonens wow account men det är lättare sagt än gjort :( de drar pengar från mitt konto varje månad och vi kan inte stänga av det för hans konto är ju låst pga att någon hackade det, han har fått det tillbaks men kan inte komma in och jag kan säga att det är lite frustrerande :( Hatar sånt här men det är bara att se glad ut och vänta på svar...denna gång kanske vi får något :)

Kramizar på er :) Återkommer ev senare i dag med lite snö kort om det blir några ;)

Inga kommentarer: