3 december 2009

Torsdag 3/12



Hit ska jag i morgon :) kan bara säga att det känns väldigt bra. Vi blir hämtade vid halv nio tiden och förhoppningsvis är vi framme vid två tiden. har sedan en stund för oss själva innan det är dags för Dramaten och en guidad tur. Kan ju undra om Persbrant är där, då ska jag be om ett fota på honom och mig ;) tror ni att jag kommer fastna? Nä skämt åsido jag gillar honom skit skapt som skådis och det vore trevligt nä häftigt att få träffa honom live. Gud jag låter som jag är 14 år och ska se min idol, (fnissar lite för mig själv)Men våra lärare har lovat ( ja de sa att vi skulle få se några skådisar) så vi får väl se vem vi springer på. Efteråt sedan är det bara att bege sig till teatern och se pjäsen Bröderna Lejonhjärta, hoppas bara jag slipper gråta...blir så lätt rörd av filmen och då kanske det kommer en tår på pjäsen med. Sen blir det troligtvis ett besök på någon restaurang och äta en bit innan det blir att nanna på Chapmans vandrarhem. Vi måste vara pigga och glada för på lördagen ska vi hinna mycket...men allt det orkar jag inte skriva här. ett är säkert dock, jag ska på julmarknaden i gamla stan och njuta :)ett knäckäpple kanske slinker ner med. Det är igentligen meningen att vi ska göra ett museum besök men nä hoppar nog det, har sett nog av museum för ett tag känner jag.

Dagen har varit bra men väldigt lång, var i kalmar sedan 08.00 och stängde av bilen här hemma vid 18.15. kan bara säga inget mer kalmar för mig förrän på måndag. S kom in till stan och mötte mig och sedan shoppade hon lite, ja ni läste rätt hon shoppade inför stockholm. nu har hon ett par nya snygga jeans och ett par nya jogging dojjor. Jag ja jag handlade mat så nu finns allt till mitt julbord i frysen, har aldrig hänt förr men så underbart skönt. bara julklapparna kvar och det måste vi fixa på söndag..nej då blir det ju Kalmar innan måndag :(
Ja väskan är packad och står i hallen, jag ska duscha och göra mig fin ;) Sen blir det tidig sänggång så man är pigg och fräsch i morgon bitti. Vi hörs på lördag... Kramizar :)

Inga kommentarer: