18 december 2009

Fredag den 18 December 2009

Jul lov låg och smakade på ordet i morse, så underbart. K gick upp tidigt som vanligt och tog hela köret på morgonen, med sonen och körningen :) Me like. Låg ända till 9 bara och njöt av värmen och att jag kunde ligga där. Sedan blev det lång frukost med tidning och tända ljus, S vaknade i samma veva men hon är fast i någon serie som hon ser på datorn, supernatural borta från verkligheten är hon :) Men hon ska jobba så intensivt nästa vecka så hon kan allt unna sig lite slö tid. Fick fart på maken och vi fixade återvinningen, pantade en jäv... massa flaskor och burkar ? fattar inte hur detta kommer sig. Fixade även spelcaféet och lämnade julklappar till svärisarna. Sedan fick jag telefon från sonen, han blödde näsblod och ville komma hem, han blödde inte lite vill jag lova. han nös och spräckte hela näsan sa han :) lät så gulligt hoppas bara han fattade att det var blodkärlen som sprack och inte hela näsan ;) Men hem kom han och efter ca en timme hade det slutat. Tvättar och har mig lite nu då är lite halv slö, känner inte för något så därför sitter jag här och maler vid datorn. Ikväll ska vi på bio :D ni som brukar läsa här vet ju att jag älskar att gå på bio :D. I kväll blir det Avatar, ser fram emot det men har inga förhoppningar alls, det ska man inte ha har jag lärt mig man blir bara besviken då. Så jag ser fram emot kvällen :).

Kramizar på er och njut av kyla och snö vem vet hur länge den är kvar ;)

Inga kommentarer: