9 december 2009

Bergvärme är kanon...när det fungerar ;) 9 december 2009

I går när jag kom hem, var det kallt hemma. jag hade märkt av det redan i måndags men nu kändes det desto mera. började att elda min räddare i nöden, är inte första gången vår Keddy räddar värmen här hemma. I natt har jag ställt klockan och gått upp och stoppat in ved, otroligt att jag inte bränt mig är väldigt fumlig så där vid två tiden ;)Idag var det dryga 16 grader, hua. har ringt och det ska komma en kille och hjälpa mig från Bergs rörfirma :) me like. Bara han kommer idag dock. jag sitter här och har otroligt dåligt samvete över att vara hemma när de andra sliter i skolan men känner att jag kan inte lasta över detta på S. Mitt ansvar liksom, önskar dock att jag kunde ringa K men ibland måste man klara sig själv och det verkar som att jag klarar det galant :)Så nu passar jag på att göra lite på min uppgift, bara så att ni vet jag sitter inte och rullar tummarna. Har hunnit att julpynta lite med, satt upp min ljus stad och lite tomtar, tar lite i taget men just nu skulle jag kunna ta upp granen med ;) men då skulle ungarna protestera.
ha en bra dag återkommer ev senare när jag känner för en paus.

Inga kommentarer: