7 december 2009

Måndag den 7 december 2009

Tror jag ska börja kalla mig för trötter, är skit slut. när ska man bli pigg? Hörde på radion idag med blossom att man skulle ut och röra på sig ( motionera alltså ;) äta små portioner så skulle man piggna till !!! men då borde jag ju vara skit pigg?? tror dock på att lite solsken skulle göra susen eller snö kanske ;)Dagen har varit bra, vi har kommit en bit på vägen och vi han också testa lite på hur vi kunde genomföra vår förvandling, tror stenhårt på denna ide`e. tjejerna är så himla goa och de bjuder verkligen på sig själva och det bara sprutar ut roliga saker som vi kan göra..jag jag håller med och hoppas att jag kan bidra med något skoj. jag gör mitt bästa det brukar bli bra så. i morgon ska vi börja ta ut låtar och redigera dem och ev hinner vi få dem utbrända på en skiva sen är det bara att öva till tusen så att det sitter. Vi ska även börja skriva på det som ska lämnas in, alltså vi ligger bra till känns det som :)
S skrämde skiten ur mig idag dock, fick ett mess där det stod följande. Har smällt med en lyktstolpe och en :´( trodde hjärtat skulle stanna, trodde hon var skadad mm. Tog långa minutrar innan jag han ringa upp och hon svarade. nu var det då inte så farligt hon hade bakat på stolpen och det var en liten buckla där bak. hon var hel och det var det viktigaste. Nu kan jag skratta åt det men just då var det skit jobbigt :/.
Hem och fick värsta rycket, har haft lite dåligt samvete över att maken inte fått med sig några matlådor denna vecka ( ska jag dock inte ha för de lagade ingen mat när jag var iväg)så idag lagade jag två maträtter, både pannbiffar och köttfärsgryta, så nu finns det mat i frysen i lagom portioner.Ska försöka göra så nu ibland är alltid bra att ha. Efter disk och allmänt plock satte jag mig i bilen och åkte ut till syster yster som fyller år idag. kan säga att jag var nervös, hade ju gjort en tröja med en bild av Busan på och var lite orolig att hon skulle bli ledsen, hon blev glad och ledsen.Vi fikade och satt och pratade länge och väl, väldigt trevligt då vi inte träffas så ofta som man kanske skulle göra när man bor så nära som vad vi gör. Fick se bilderna på Kalle, snacka om att vara igenmurad i sitt öga. Men det bästa är att ögat inte är skadat utan kommer att bli bra igen. Däremot är jag orolig över vad som kommer hända när dessa gosar träffas igen då, mycket otrevliga ord på BDB gör mig orolig så det värker i magen, vad kan man göra? varför måste det vara så här? Varför måste de slåss? har de inget bättre att göra? Man kan ju inte låsa in dem och det tråkiga är ju att de slåss ju fegt, en slår och fyra håller i och så vidare eller värre än så med knivar och andra skit saker. vill inte få flera otrevliga samtal om skadade ungdomar...Jävligt orolig är jag nu och kommer vara en längre tid framöver. :/ Nu ska jag dock slänga mig i bingen och sova stenhårt då God natt alla underbara människor där ute, ni är värdefulla glöm inte det :)

Inga kommentarer: