22 december 2009

Tisdag den 22 December 2009

Måste säga att jag kommit in i sov morgon racet tror jag ;) blir längre morgnar än jag tänkt mig men så underbart så. Kallt i natt tempen visade på -18 grader, det är kallt det. länge sedan det var så kallt känns det som. Värmen funkar inne i allfall och det är något som jag uppskattar en hel del nu :)Dagen har varit lugn, har inte gjort mycket alls. Strykt lite, plockat lite, tittat på tv lite, varit ute och kört bil lite och hämtat ved. mest har jag troligen suttit här vid datorn tror jag allt.Men jag har ju allt klart så varför stressa, i morgon blir det desto mera och då är det ju bra med en lugn dag eller hur ;)sonen och jag sitter här och njuter av att det snöar ute och vi är inomhus, men snart måste jag ge mig ut. Ska gå in till Algots tänkte jag och handla sedan åka med S hem när hon slutar jobba. Är lite låg idag med men inte som igår, då var det inte så skoj. Undrar om det är det här jäkla mörkret som tar ner en totalt? Skönt att det vänder nu och blir ljusare. inte för att man kommer märka det än men man vet om det i allafall. Kom på idag att jag glömt att skicka julkort, lite pinsamt då det kom en hel hög hit då, får väl skämmas lite då och skicka mess och mail istället. Brukar inte vara så glömsk och det värsta är att vi pratade om det i skolan innan vi slutade och då minsann kom jag ihåg det. Får väl skylla på åldern ;).
Vet inte vad jag ska skriva om, är allmänt tråkig just nu så jag rundar av. händer det något kul så lär det hamna här ändå. Tjingelingen i snön .D

Inga kommentarer: