15 december 2009

Tisdag den 15 december och livet känns skit :````/

Ångest djup ångest...varför i helvete ska man behöva göra saker som det inte är meningen att man ska kunna???? Alla kan faktiskt inte lära sig spela gitarr, hur gärna de än vill kunna. Nu har jag suttit varenda dag i snart två veckor och klinkat på gitarren och inte går det nåt bättre. blir så frustrerad, ska hela min utbildning hänga på om jag kunde spela gitarr eller? jag är så ledsen så jag snart spricker, gillar inte att gå och ha så ont i magen över detta, torsdagen närmar sig med stormsteg och det svider bara mer och mer :( Det tråkig är att jag alltid velat kunna spela gitarr, är så härligt så fort någon tar fram än och man sjunger tillsammans men nu räcker det med att se en eller bara att höra ordet gitarr så mår jag skit. Alltså högskolan tvingar oss att klara av detta annars är det kört. ÅHHHHHHHH blir tokig :/ kan inte ens glädja mig åt att det snöar, vill bara krypa ner i sängen och gråta och jag gillar inte att känna så här vill vill vill verkligen klara mig på torsdag men som det känns just nu blir det inget jullov alls för min del, bara att plugga in en ny sång hur nu det ska gå på 2½ veckor när denna inte har fastnat. men det blir som vanligt. Först är man en hel del som kämpar och tillslut är det bara jag :/ Det verkar vara min lott här i livet i allafall när det gäller skolan. Åh om det ändå en endaste gång kunde fungera för mig utan att behöva göra om allt :( Deppigare än deppig. Tror att jag ska ut och skotta lite snö och gråta för därute syns det ju inte :´´´´(

Inga kommentarer: