9 december 2009

Kväll hos mig den 9/12 09

Idag blev det ingen högskola för min del. Killen från firman dök inte upp förrän runt elva tiden och sedan kändes det meningslöst att åka tio mil för ett par timmar. tjejerna hade dock arbetat på bra så i morgon kör vi järnet. Har dock inte legat på latsidan för det. Har skrivit klart min musik uppgift och skickat in den, ett problem mindre. har hunnit med att tvätta två maskiner, strykt alla som fanns :)handlat och lagat middag, dikat efteråt, både för hand och i maskinen. Jag har dammsugit och julpyntat. Det sista var roligast kan jag säga :) har inte haft alla mina tomtar uppe på två-tre år, jag har inte haft lust eller ork till det bara. men i år har jag riktig jul lust kan nog tacka Tiagirl för det, hon är en riktig jul älskare ;). och det verkar ha smittat av sig. För ett par veckor sedan hörde jag en låt på radion när jag åkte in till kalmar, en riktigt kanon låt. jag fick den inte ur huvudet den satt liksom fast. Flera gånger har jag hört den och varje gång blir jag glad, däremot blev jag väldigt förvånad när jag efter mycket besvär fick reda på vem som spelade den. En grupp som jag aldrig riktigt har gillat men smaken är som baken verkar det som, jag får väl ge gruppen en chans då ;)



Är inte min musiksmak men är helt tokig i låten, ibland är man bra konstig eller hur ;) Känner mig ganska så slut just nu, luften gick liksom ur mig efter jag satte mig här, funderar skarpt på att göra ett besök i soffan och se en film med dottern. Greys börjar ju inte förrän vid nio så det hinner man ju. Japp så får det bli, ha en trevlig kväll det ska jag. Var rädda om er så hörs vi en annan dag :) kramizar

Inga kommentarer: