2 december 2009

Onsdag 2/12

Inga hemska telefon samtal idag så det måste varit falsk alarm och lika bra det för jag orkar inte mista någon just i dag eller i morgon eller igentligen någon dag :/ Vaknade dock med magvärk och som ett brev på posten är magkatarren tillbaks, vad jag vet har jag inte sagt välkommen till det precis :/ Men dagen har varit bra, tillbringat förmiddagen i kalmar och med mina goa tjejer, ni förgyller min skoldag bara att ni är där, ni är underbara på alla sätt och vis :D. Vi satt och brainstormade och har nog kommit fram till en helt okej grej att göra, lagom nivå med, det gillar jag ;)Sen hem satte mig faktiskt och läste och nu är boken läst, duktigt Lotta :)Det tråkiga då är att jag har eller kan bara svaret på den sista frågan..hur ska jag hitta de andra två är ett mysterium som jag tänker på i...Morgon ja det blir bra :)Tog mig en promenadis i solen, var så underbart kallt, höll på att frysa ihjäl så det blev en power walk, resultatet blev skoskav :/ skorna var inte bereda på en sådan promenad eller fötterna kanske. Fixade lite till en go kompis som jag ska besöka ikväll, hon har fyllt år och det måste firas.

Kommentar svar:
Till anonym: Jag lovar att inte publicera, tycker du allt har haft din del av otäcka saker du med.

Nej nu blir det en sväng ner till Timmernabben och fika och ha en trevlig stund med en trevlig person ;) Ha det så bra alla som läser..ni vet väl att ni är värdefulla.

Inga kommentarer: