12 december 2009

Lördag den 12 December 2009

Sov till 10, underbart. Skit slut ./ Vill vara pigg och ha lust till att göra saker, ut och gå men nej då skit väder. Ska det vara snö ska det vara så det täcker, inte bara lite blask. Blev så glad när jag vaknade och såg att det hade snöat, trodde ju då att det kommit mera än det gjort :/ men det blaskade ganska så snabbt. Var inget vidare att vara ute och gå så det blev en kortis bort till Spelcafeet. Sedan satt jag med gitarren i en halvtimme tror jag och bara nöta in de 4 ackorden som vi har, om man kan spela så måste detta vara skit enkelt men gud så kass man känner sig när fingrarna och huvet inte kan kommunicera med varandra, men om jag nu sitter minst en halvtimme varje dag hela denna veckan och bara nöter så kanske den sitter på torsdag!!! Jag kan ju låsas att jag tror på det ;)Har i allafall stekt mina julköttbullar, blev 140 st, tror faktiskt att vi klarar oss över julen ;) ( Ironiskt)tycker dock att hela jag luktar stek os :/ blääää.
I går blev sonens WoW hackat, vilket jäkla liv det varit här, han fick i oförsig tillbaks det ganska så snabbt pga av att Blizzard har börjat med en ny grej, de hackar helt enkelt tillbaks dem :)Men samtidigt så låser de kontot i 24 timmar. Idag när han väl fick tillbaks det så var allt han slitit för under fyra år borta :( Jag lider med honom, han är helt förstörd. Hoppas nu på att Blizzard kan fixa tillbaks hans grejer menar han har ju inte gjort något, sparka ut den som gjort det i stället :[. Jäkla hackers.
Blev som jag ville i går, han vann Erik alltså :)Tyckte faktiskt att han gjorde vinnarlåten bäst men Calle imponerade med. Hoppas det blir ett bra album nu med Erik :) Ikväll ska vi bara ta det lugnt, är trött i hela kroppen och jag behöver vila känner jag, jäkla skit det här med att förkylningen/viruset aldrig försvinner, envist som synden är det. Kramizar på er :)

Inga kommentarer: