28 december 2009

Kväll i kylan 28/12 - 09

Kallt som fasen var det allt. Maken och sonen fick världens knäppaste ide, vid halv sju började de härja med S och mig om att vi skulle gå till hamnen. Visst vad gör man inte för sina kära familje medlemmar. I hamnen var det fyrverkeri uppskjutning, men kallt som tusan. fötterna domnade först sedan spred det sig sakta uppåt. Hua mej det var en lång halvtimme innan vi kunde vända hemåt igen. Väl hemma kollade jag mina mail och äntligen hade vi fått svar från blizzard :D sonen är super glad, det verkar lösa sig på bästa sätt. Nu hoppas vi bara att alla oärliga personer ger fan i hans konto. Så håll tummarna, vi ska testa om en stund, är en patch som ska ner först bara :)Klockan är snart nio och då är det trauma på tv3, till det blir det fika varm choklad och äpplemuffins för min del. Ser jag fram emot. Sen får det bli sängen klockan kommer ringa väldigt okristligt i morgon bitti så där vid halv fem, maken ska iväg och hämta maskinen i Moheda. Hoppas verkligen att de kör försiktigt för det fryser på och halt som tusan var det, inget roligt alls.
Kramizar på er :)

Inga kommentarer: