28 december 2009

28 december 2009

Idag skulle jag städa huset, allt var planerat för familjen skulle in till kalmar och köpa present till lilla mig :D Men det slutade inte bättre än att jag hängde, de släppte av mig inne i Kalmar och sedan vet jag inte vart de tog vägen. Själv hade jag ett mål med denna resa..att hitta mig en kjol. Hade allt till nyårsstassen utom en kjol, nu har jag en :) Stack in näsan på Aima och hittade en direkt, väldigt ovanligt för att vara mig då. Men är nöjd, stassen är komplett ;)Sedan tillbringade jag ett par timmar i affärer med andra människor som tydligen trodde att allt i affärerna måste handlas upp innan årsskiftet!!!! menar folk handlar som om det vore sista de gjorde och varför? menar så billigt är det ju inte. Jag har då sparat mina pengar och väntar på vår kläderna..de kommer ju snart med :) Skulle dock vilja ha mig en ny jacka men det får bli en annan dag. Tog oss en korv på Maxi sedan handlade vi lite smått och gott, slank ner en ny dvd med. Förstår inte vart den kom ifrån men maken är nöjd och bioljudet funkar så mycket bättre nu :)Tänkte vi skulle mysa till det så jag fixade varm smörgåstårta och till efterätt blir det lite fika framför tv. Känns bra..städa kan jag göra i morgon.

Kramizar :D

Inga kommentarer: