19 november 2009

Torsdag 19/11-09

I dag har jag jobbat något otroligt, har renskrivit min Rapport och nu är den iväg. Skit nervös vill jag bara meddela då. Ett problem är att webb mailen ( skolans) stänger ner över helgen och man kan inte nå någon på deras adresser, känns ju bra...eller inte :( menar den ska lämnas in på måndag och om jag inte hinner få någon respons :0 lägger ner det orosmomentet för ikväll. jag är nöjd med det jag gjort sen får jag väl ta skiten sen då. Vem vet hon kan ju faktiskt maila mig på min andra mail...jag är så himla smart.Dagen har varit bra, alla torsdagar är det för min älskling kommer hem då :D han och sonen har fixat varma mackor medan jag satt här vid datorn och slet så svetten sprutade ;)skämt åsido det kändes bra att bara resa sig upp och sätta sig vid ett dukat bord och få äta. Vad har hänt annars då.. jag har fått hem potatissalladen, kryddorna och självklart glömde jag att ta upp allt kött och kycklingen i morse så den har ju inte tinat :( alltså kan jag inte förbereda i kväll som jag tänkte. Får be dottern snällt om hon kan krydda och så i morgon istället...det gör hon säkert min ängel. Fast jag är inte hundra för sims spelet har kommit och det är installerat och klart att spela så ev får jag fixa allt själv :/ kan bli knepigt med tiden. men eftersom jag är en kvinna av högsta klass så löser jag nog detta världsliga problem med ;)Nu är det kväller som Emil sa och inget på tv..om man kanske skulle renskriva något mera när man även har tid. Vi ska skriva något analytiskt sammanfattning men fattar inte riktigt vad det är som vi ska skriva?
Nu har jag fått lite info och vi ska tydligen sammanfatta vår praktikperiod, men varför inte skriva det då?? varför analytisk sammanfattning??? jag blir totalt nojjig på högskolan, kan de inte bara prata vanlig hederlig svenska så att en vanlig svensson som jag då fattar!!!! Tur att jag har M som jag kan dränka i frågor och får alltid så lugna och bra svar av, underbar människa den där M :) Nu när jag sitter här kom jag på att vi har en stor uppgift till framför oss :0. Vi måste läsa typ en hel bok och svara på en massa frågor..hur sjutton ska jag hinna me det då? trött jag bli nu. undrar om jag kan leja ut den uppgiften till någon ? Någon som är sugen på att plugga lite? Nu ska jag fortsätta renskriva mina uppgifter så det blir gjort. kramizar :D

Inga kommentarer: