21 november 2009

Lördag och jag är ett vrak :/ 21/11 - 09

Lördag och magen är i uppror, tillbringat natten på toa, så nice...NOT :( Tror att min kropp försöker säga mig något ? Idag har jag då fixat och donat från kl nio, allt är färdigt i lokalen :) och jag har även hunnit med att skriva i rapporten och skickat iväg den för kontroll igen då...kan ju hoppas att hon blir nöjd denna gång då :/ Nu ska jag besöka duschen och försöka fixa till mig, det roliga är att jag inte har den blekaste aning om vad jag ska ha på mig :0 menar har kollat runt men inte hittat nåt. Blir väl blå jeans och blus typ, det är ju inte jag som ska vara i centrum och vad han ska ha på sig har jag inte ett dugg aning om ? det är det största frågetecknet. Men som jag säger om allt annat det är hans problem eller hur :)Har lyckats få i mig lite yoggi och knäckebröd, en mastodont lunch då ( eller inte) och har jag lite tur hinner jag äta nåt ikväll med eller hinner det gör jag ju värre är om jag kan för magen, vill inte att den ska balla ur precis där nere. Samarit i väskan och Treo mina bästa vänner just nu.
jag ska i allafall åka ner idag och ha rätt inställning, det här ska bli kul och jag ska föröka nä jag ska ha kul och dansa och njuta av den goda maten..sen får det gå hur fan det vill för det är inget jag råder över. Men det säger jag då...detta är den sista festen som jag fixar åtminstone tills jag slutat skolan och har tid för att göra sådant här stora saker. I morgon måste jag vara pigg och alert, städa och fixa lokalen, fixa rapporten, skriva min sammanfattande analytiska dravel, renskriva den sista uppgiften, kopiera noter och träna på gitarren. hua mig undrar om degen har mer än 24 timmar????

Inga kommentarer: