8 november 2009

Bröllopskort :) från den 28/7-01

Har fått lite förfrågningar om bilder från mitt bröllop och tänkte att jag kan väl dela med mig då. Familjen får bara gilla läget :)



Jag och min älskade pappa på väg in i Ålems kyrka :)









Blivande mannen och sonen väntar på oss :)













Själva vigseln :)














Nygifta :)
















Åkte fina bilen :)














Anländer till festen i hammarglo :)














Festen :)









Lite smått och gott från den dagen. Det var en otroligt dag, en av de bästa i mitt liv. Idag är jag också så otroligt lycklig att pappa fanns med och gav bort mig till k. Lite traditionellt bröllop men vi var och är nöjda.

2 kommentarer:

Nettan sa...

Här kommer receptet. Superenkelt.

Bountykulor
200 cocos
100 gr smör
200 gr florsocker
5 tsk vaniljsocker
2 msk grädde
1 ljus blockchokladkaka

Gör så här
Blanda alla ingredienser till en smet och forma runda kulor.
Doppa kulorna i smält blockchoklad.
Ställ kallt att stelna.

Tiagirl sa...

Så fin du var!!!!!!! Ja allihopa såklart men bruden va vackrast! :)
Kul att se!!
Inte är det nåt fel med ett tradionellt bröllop inte.
Jag gifte mig i svart i kommunhuset i borgholm! :) :)