2 november 2009

Måndag 2/11

Vaknade av att K klocka ringde, kvart över fyra :/ Gäsp kan jag säga. Stackarn som måste upp då och sätta sig i en bil och köra 15 mil, men han tycker det är okej så, jag somnade om sen eller lite till och från smirre tyckte allt att jag skulle gå upp. Sitter här med magen full av våfflor, ja jag vet väldigt onyttigt halv åtta på kvällen men gud så gott det var ;)Dagen har varit bra, varit på min praktikplats igen och det gillar jag fast det var väldigt lugnt idag, värre i morgon då. Ska ev göra min första uppgift i morgon i bild, har planerat allt och förbered är jag med så hinns det bara med så gör jag det. jag ska låta fyra barn lyssna på en melodi och sedan låta dem berätta vad de känner när de hör den, sedan ska de få lyssna på den samtidigt som de målar en teckning. Blir nog bra, hoppas jag i allafall ;)Hem till ett tomt hus, kallt och ruggigt ute, vad det har blåst i natt. gillar det inte för när jag skulle cykla idag vid tjugo över sju så hittade jag den ena presenningen på grannens tomt, hoppades att det inte skulle komma regn och iväg. P och L fixade det sen när de kom hem. Men tyvärr verkar det inte sluta blåsa och det ska ev komma in regn med, ja ja jag kan inte göra så mycket mer än hoppas att älsklingen ringt och fixat plåten, så det kan bli färdigt nån gång. Nästa vecka kommer fönsterna med, börjar bli lite mycket. Sedan är det inte långt kvar till festen, måste fixa allt runt omkring så det inte blir i sista minuten. Fått lite tips om ställen som säljer det jag behöver. men sedan kom jag på ett stort problem..vad tusan ska vi ge honom för något???? har inte ens tänkt tanken , måste ta mig en funderare har en sak som jag funderar på. En GPS kanske? Har ni någon som ni kan rekommendera? Dela gärna med er av era erfarenheter :D
Ikväll är det inget kul på tv utan det blir sängen tidigt, känner mig väldigt trött.kanske beror på min tidiga väckning ;)
Nä om man skulle ta tag i disken kanske, hela bänken är full men det är såååå tråkigt, skönt att ha en diskmaskin då ;)
Ha det så bra go vänner, kramizar :D

Inga kommentarer: