4 november 2009

Onsdag 4/11

Det snöade idag :/ vill men samtidigt inte. det är för tidigt, jag vill ha snön på julafton...inte nu.Har blåst små spik med så vi har varit inne med de små, onödigt att dra ut dem och de bara gråter. Har varit en mycket lugnare dag idag, vet inte varför. tror att det varit lika många barn men men alla dagar är olika och tur är väl det.Fått mail att jag är godkänd på två av mina uppgifter som jag sänt in, skönt att ha det ur vägen :) nu är det bara de andra kvar, håller på med min diskussion/reflektion men det är jobbigt och tomt i huvet, mer än vanligt alltså.
Blev kålpudding idag till middag, är bara sonen och jag som äter så det var riktigt mysigt i köket, bara han och jag och lite ljus mm. Gillar jag :D S stack iväg till gymmet, kan ju hoppas att hon lämnar det goa humöret där, undrar ibland varför det ska vara så där urskitpesthatigt, tror nästan att hon käkat taggtråd till lunch. Men men jag slår dövörat till orkar inte bry mig är mycket ändå.
Tvättar lite, är lat och kör det i torktumlaren, gör sällan det men skönt när det går att lägga in på en gång, inte stryka :) me like.är trött i både kropp och själ, känner att jag verkligen skulle behöva ha semester..kan man ha det när man går på högskolan? känner verkligen bara att sticka iväg, långt bort till solen och värmen. inga klockor och inga måsten. Inga plikter och ingen stress :) Vore underbart. Får fundera på det nästa år så här dags, då är jag snart färdig ( förhoppningsvis)sitter väl och sliter med min c-uppsats och blir mer gråhårig än vad jag redan är :/ Måste färga håret kom jag då på nu med då..orkar inte vem fan bryr sig ?
ikväll är det lite tv mys, både grey Anatomy och True blood. jag lär väl somna i soffan. Blir nog sängen och tv, skönare där.
Nä måste planera morgondagen då jag ska göra min dans uppgift, lite nervös. blir jag och 15 vildingar. Tänk om jag misslyckas? Tänk om de inte lyssnar på mig? Tänk om jag kunde busvissla ;)
ha en bra kväll mina vänner, inne i värmen. Kramizar.

Inga kommentarer: