20 november 2009

Fredag och jag gillar läget 20/11 - 09

Nerver, varför finns de? är sjukt nervös för i morgon, att allt ska funka, att maten ska räcka, att SPRITEN ska räcka ( det är väl det som alla kommer för ;)Nä skämt åsido.jag önskar att det var söndag och allt var över, vet att jag är otroligt larvig men gillar inte att vara i centrum, inte att ha huvudansvaret, inte att vara den enda som är nykter. Men samtidigt vet jag att det är vuxna människor som vi ska umgås med och kan de inte sköta sig så är det faktiskt deras problem eller hur?
Dagen har varit bra, lite barn och en lagom ljudnivå, däremot är jag väldigt täppt i näsan..IGEN då????? fattar inte hur sjutton det kan vara så menar äter ju pencellin ju :/ Sur och grinig blir jag och inte kan jag ha linserna för ögonen värker som sjutton :( Nu verkar detta inlägg bli ett väldigt klagande och gnällande så jag lämnar ämnet.
Har fixat allt kött, det tog ca 40 min, måste bara ha en varmluftsugn. De är helt suveräna :)Ska åka och handla resten om en stund, var tvungen att ta en lite paus från alla måsten. Blev lite blogg läsning och lite annat smått och gott ;) ett måste i min vardag då jag tror jag blivit lite lätt beroende av vissa människors liv, troligtvis för att jag gillar dem och bryr mig och det är ett bra sätt att kolla dagens läge typ.Fick tillbaka min rapport med och ta mig sjutton det var inte mycket markerat, ska göra en insats och fixa det i kväll och om alla hjälper till och håller tummen så kanske den är klar :D vore så underbart. Lan här med ikväll då, P har två grabbar och det ska spelas hela helgen :) kul. då blir det inte så tråkigt för P när vi andra är på festen.Ska försöka fota lite och ev kommer det ut några bilder, beror på vad folk säger om det. kan ju smyg ta några annars ;)Maken har slitit med kött och tak hela dagen, fixat plåten och inte nog med det så kom fönsterna idag med, bara en vecka försent. Nu blir det mer som stressar honom, undrar lite hur jag ska dämpa det? Men samtidigt vore det skönt att få i det stora i hallen, det släpper ut så mycket varm luft, väldigt onödigt att elda åt kråkorna :)Nu ska vi åka och handla det sista för i morgon och fixa spelcafeet :) trevlig fredag alla mina vänner :D

1 kommentar:

Nettan sa...

Jag är lika hispig som du, över just spriten. Ska den räcka? Ha en trevlig kväll och ta det lugnt, det ska jag. Inget kan gå så illa att det blir katastrof.