10 november 2009

Tisdag igen då och redan den 10 nov

Tisdag och det var väldigt trögt att gå ur sängen vid 06.00. Fattar inte varför de ska vara så otroligt pigga på radion så där dags? ja jag är ju ingen morgon människa men det tråkiga är att jag är inte kvällsmänniska heller...älskar helt enkelt att sova;) Dagen har varit bra ( fuskat med panodil) Min lärare trulle kom från högskolan och var hela förmiddagen och det var okej. jag gjorde min sago uppgift och det gick väl så där, jag är nöjd sedan tyckte väl hon en del men det skiter jag allt i för jag gjorde som jag bruklar och min handledare tyckte också det var bra så de så. Ibland vet man mer än sina lärare och det kan också kännas bra ;) Eftermiddagen däremot var panodilen slut i kroppen och det kändes, tror allvarligt att jag har något i bihålorna, kanske skulle ta ett samtal med läkaren i allafall, blir så dyrt bara, sen säger de att det är ett virus och att de inte kan ge pencellin.

Lite kommentar svar :

Efva. jag tycker allt att du ska fixa ett bord så att du dottern kan sitta och pussla, S slet hela eftermiddagen och var så nöjd sen. Tror att det är en bra sysselsättning för en lugn och sansad person ( inte för mig dock, blir totalt tokig :0 )
Jag kan bara hålla med dig, jag har aldrig känt mig vacker men den dagen gjorde jag det, fin klänning, blommor ja allt stämde och sen min älskling på köpet med , en av de bästa dagarna i mitt liv och du det är inte försent för dig att gifta om dig med någon i framtiden. Jag tror att jag sett något fota av dig och m när ni växlar ringar eller nåt sånt. Du kan få se de andra en dag när du är på besök :)
Varit i kalmar och lämnat in S dator ikväll, hårddiken har gått :( datorn är inte två år och redan paj så jäkla tråkigt. Men när man ändå är i kalmar kan man ju kolla runt lite och vips så brände man lite pengar, det var inte meningen men ack så lätt. Handlade med och det var då inte gratis då :/ varför måste maten vara så dyrt? Tur man är miljonäs så man har mat på bordet ;)
I kväll börjar det ett nytt NCIS Los Angeles.



Lite ögon godis att förnöja kvällen med ;) Kl 21.00 missa det inte. ha nu en bra kväll i höstmörkret, kramisar till er alla :)

Inga kommentarer: