18 november 2009

Onsdag 18/11

Ska inte penicillinet göra så man mår bättre ? Just nu känns det som att det är full storm i min kropp mellan de goda bacillerna och de onda...mår skit :( Men det skiter jag då i för här hinns det inte med att vara dålig. Känner mig lite stressad men det ska gå. planen för eftermiddagen och kvällen är följande...baka bröd/frallor sen kommer britt hit och ska färga mitt hår, kan ju inte se ut som en grävling när man har fest heller ;)Sen medan det är i huvet ska jag börja med att skriva om allt på min rapport, inte allt då :) men det som vi kom överens om i går och se om jag hinner då så ska jag skicka in den för att se vad Trulle bulle kan hitta mer för fel ;)Just nu flyter allt på bra, brödet är på andra jäsningen och ugnen är snart varm. Får nog allt klämma in lite mat med, kurrar lite misstänksamt i magen, är ett par timmar sedan jag åt nåt tror jag allt att det var :)Sen blir det då hårfärgning, om inte britt glömt bort mig, men det tror jag då inte. Sen när jag känner att allt är okej ja då är tanken att jag ska sätta mig vid tv och se på Grey Anatomy och förhoppningsvis vara nöjd med både bröd och hår, är jag inte det så skiter jag i allt för nu är troligtvis orken totalt slut.Så ser min kväll ut. Hörde att det var storm på väg in över Skåne, tycker allt att det kan stanna där och skicka hit solen istället, saknar ljuset väldigt mycket. Men till helgen stod det i tidningen idag då ska solen lysa över oss... :D om man nu kan lita på de där meteorologerna.

Inga kommentarer: