15 november 2009

Söndagstankar 15/11



har bakat frallor idag, måste ju kolla hur det var receptet och om de blev bra. testade två versioner av det men i nu läge lutar det till att bli längder som tjejerna sedan får skära. Dessa frallor får jag dock behålla då de troligtvis är fulle med baciller :) men jag kan ju äta dem själv ju. Har inte blivit många knop och det känns lite darrigt i bena men jag är uppe och påklädd och det är lika med frisk för mig ( fel halv dassig). Har gett mig på att bädda rent med, var ett helt gympass. men efter igår vill jag då inte sova i de lakanen förrän de är tvättade, hua. De drunknade nog i svett och baciller om vartannat. Men nu är de rena igen och nytt att svettas i natt då, så allt är bra igen. Min älskade man har slitit hårt denna helgen med hjälp av sonen och svärfar. plåten är på :D Var även en plåtslagare här i går som ska fixa taklisten eller nåt sånt så nu börjar jag se ett slut på detta tak, fast det är allt en bit kvar. några fönster kom det inte v 46 som det var sagt..undrar lite var de tog vägen. De kommer väl denna vecka bara för att vi inte kan fixa dem i helgen, ja ja ett problem som inte försvinner. det löse sig nog det med. nästa helg är det fest och inga måsten. Bara jag som kommer stressa ihjäl mig för att allt ska klaffa, om det nu går för alltid är det nåt om blir fel. men det tar jag då. Nu ska jag hänga upp en tvätt sedan lägga mig en stund på soffan för det förtjänar jag . Ha en bra söndagseftermiddag i det grå härliga höst vädret ;)

Inga kommentarer: