23 november 2009

Måndag 23/11 - 09 Sur som ättika på T

Vilken dag, har gått som en zombie och nästan somnat stående, det tar på krafterna att ha fest ;) Men det har varit en bra dag och lugn, så lugn att jag kunde smita hem en timme tidigare och försöka lösa allt med denna jävla rapport. Förlåt för att jag svär men jag blir både arg och ledsen, det verkar inte spela någon roll vad jag gör eller skriver. Hade kontakt med henne i onsdags och då fick hon det jag skrivit, på torsdagen fick jag tillbaks den och fixade till det som hon velat typ. Skickade in den igen på fredagen och hon svarade att den skulle vara läst och tillbaka på lördagskvällen, okej tänkte jag och fortsatte med fest planerna och så. På söndagskvällen kl 22.00 undrade jag lite smått var min Rapport var? menar den skulle skickas in senast kl 00.00 natten som var. Panik är väl bara förnamnet, läste papperet igen som vi får från M och jo då den 23/11 kl 00.00 ska den vara inne senast. Men det är ju inte jag utan T som strular för mig. Idag fick jag ett nytt meddelande att hon skulle läsa men inte sett några av ändringarna som jag gjort ? vad snackar hon om, har skrivit och ändrat massor, blev lite sur och rödmarkerade allt som var nytt och skickade tillbaks den, ser hon det inte nu så vet i sjutton vad jag ska göra. Menar man kan ju sitta och ändra tills fan byter av en. Blir så trött på hela den här skiten, önskar att jag aldrig hade behövt göra det själv, jag skulle ha hängt med några andra men nej då T tyckte allt att jag skulle skriva själv, resultatet blir kaos. Ikväll ska jag bara vara, orkar inte med mig själv just nu, saknar älsklingen redan och han åkte i dag :( Vi har knappt setts på hela helgen känns det som fast vi har varit tillsammans typ hela dagarna, konstigt det kan bli ibland. S jobbar och P har L här och de gör något så ovanligt som att spela på datorn ;)Jag ja jag sitter här och växlar mellan faccebook och mina uppgifter, går inte så bra. Måste ta fram gitarren med för någon av dessa dagar måste jag spela för barnen och det vet i sjutton hur det ska gå. Sitter och tragglar med bä bä vita lamm, kan det vara svårt eller svårt månntro? Det känns i fingrarna och ryggen i allafall. Det tråkiga är att jag inte kommer använda mig av detta instrument i framtiden troligtvis för man känner sig ganska så fånig när man sitter där och klinkar och det låter värre än när man klämmer katten i dörren ;) ja ja jag tänker öva nu i kväll och i morgon och i övermorgon och sedan är det bara att bita i det sura äpplet och ta med gitarren och spela för barnen, de kommer inte bry sig om jag spelar fel det vet jag men jag själv känner mig så otroligt värdelös. Förstår inte varför fingrarna och hjärnan i inte kan samarbeta med varandra, det skulle bli så mycket enklare då. Nä lite nytta sen mer gitarr. Ha en trevlig kväll och var rädda om er :)

Inga kommentarer: