4 februari 2010

Torsdag den 4 Januari 2010

Är glad idag :D vet inte varför men en härlig känsla är det. Har inte varit tråkigt på hela dagen fastän jag inte haft nåt att göra typ ( finns ju om MAN vill )Har dock tvättat och fixat med strulet på gymnasiet för sonen, snacka om att man måste kolla allt som sker i skolans värld, det händer en hel del märker jag. Fast det är mänskligt att fela så jag är inte sur, jag är ju glad idag ju ;) Jag är också JÄVLIGT sugen på en semla...så mycket så jag tror jag går i taket snart men inte ska jag köpa någon förrän semle dagen det har jag bestämt. Det är inte bara skolan som strular utan även killarnas gym kort så i morgon ska jag dit och fixa det, tur att jag är så glad idag ;)Här sluppit att skotta idag med underbart säger ryggen, den värker och bråkar men som maken sa...
-sluta gnäll ta en tablett och gilla läget, det visar ju bara att du har några muskler, ja vad säger man ;) tur att jag är så glad idag ;)
Har slagit rekord på wii idag med, känns bra ;)Jag är "PRO" och kämpar för att se om man kan bli mer än proffs!!! Man kan ju alltid hoppas. Läste idag att Grey´s Anatomy börjar igen den 3 mars me like, nu är det bara True blood med sen är våren på G ;)finns väl inget mysigare än att sitta i soffan eller ligga i sängen och se något bra och spännande. I går såg vi Surrogates med Bruce Willis, den var klart se värd men för guds skull hoppas jag vi slipper leva som de, vilket skit liv. Tänk att vara perfekt jämnt, aldrig ha några problem med verken vikt, utseende eller hur man är...verkar ju skit tråkigt ju, vad ska man då drömma om ? ;)nä men skämt åsido se den klart en 3 poängare i allafall.
S sitter och leker med sitt Sims spel, just nu har hon tre barn och bägge tjejerna är gravida igen, rena dagiset ;) men kul har hon. Killen i spelet har det nog ganska bra han med med två tjejer som är snyggare än snyggast och som tävlar om vem som får vara i sängen mest...vilken kille skulle säga nej till det ;)Saknat faktiskt att spela Sims, ett roligt men tidsslukande spel, tog bort det från datorn när jag började på högskolan då jag visste att det skulle stjäla tid från pluggandet men snart, snart kan jag lägga in det igen och spela ;0 tänk vad mycket nytt jag får uppleva i spelvärlden då ;)Jaha suget efter semlor försvann inte av att blogga så jag måste hitta på nåt annat att distrahera mig med, lite plugg kanske...nja ser hellre på tv tror jag allt, plugga kan jag göra i morgon. Ha det bra nu alla mina vänner där ute i bloggvärlden...om det nu finns några läsare vad vet jag ;)

Kramizar :D



VILL HA ;)

Inga kommentarer: