10 februari 2010

Onsdag den 10 Februari 2010

Idag var en sådan där dag ni vet, när man bara vill vända sig om i sängen när klockan ringer. Var skit slut, men som vanligt så går jag plikttroget upp och väcker sonen ( som har en egne klocka), har börjat äta frukost med honom för annars äter han inget. Kan säga att han har ett jäkla humör sedan i skolan pga av det, mat brist kan få den snällaste att morra ;) Sedan hem en snabbis innan det var dags att köra in till kalmar. Bra föreläsning om Motivation och Emotion, måste säga att denna delkurs får högsta poäng, är intressant att få lära sig mera om kriser, motivation, mobbning och konflikthantering. Känns nästan lite tråkigt att det är sista föreläsningen i morgon men men bara att gilla läget förhoppningsvis är nästa delkurs lika intressant. Grupparbetet gick snabbt så jag var och fixade ett ärende åt b med eller åt hennes som , han hade köpt en ny bandyklubba och jag tog hem den. B kom hit en sväng och vi satt och pratade lite, alltid lika trevligt :D Satt och skrev på min uppgift sedan i över en timme och ja det börjar likna nåt ( ler ) men är inte färdig men hoppas bli det i morgon eller på fredag, vore skönt att kunna skicka in den då och få ha lite ledig helg. I kväll skulle jag lycksa till det lite med en god gräddig kycklinggryta men av någon konstig anledning måste hela peppar karet ha hamnat i grytan ? fattar då inte hur men gud vad våra näsor rann ;) Vet att jag inte kryddade så där mycket men gott var det i allafall fasten det var starkt. Diskat och köket är kvällsfint nu blir det till att skriva en stund innan det får bli soffan och tv. kramizar på :)

Inga kommentarer: