20 februari 2010

Lördag den 20 Februari 2010

La mig i går kl 23.25 tror jag och öppnade mina melerade ögon idag klockan halv 9. inte rört mig på hela natten, inte hört något, varit helt väck kan jag tro, men mår lite bättre idag så det kanske var det som jag behövde. Det så kallade ovädret har då kommit och gjort ett snöigt besök, grannarna skottar för fullt men inte vi. känns lite meningslöst när det fortfarande vräker ner. Blir väl jobbigt sedan kan jag tro och inte har jag en aning om vart det ska läggas för våra vallar är ordentligt höga nu. Ska det fortsätta bli sådana här vintrar kommer JAG att köpa mig en snöslunga ;)Morgonen har varit lugn, frukosten intogs och tidningen gav ledsamma besked, sonens före detta (eller enda) tränare har dött :( en bra man som gjort mycket för barn och ungdomar i innebandyns värld. Vila i frid. Annars var det och är det bara elände överallt, mycket djur som blir skadade pga av snön både kött djur och kaniner :/ Kanske ska börja fundera lite hur vårt tak mår, vet bara inte hur man ska lösa det problemet, går ju inte att gå på det precis :(Kan ju hoppas att det klarar det. Nä nu blir det att kolla runt lite bland alla mina bloggar och kolla hur folk mår. ha en bra men snöig dag Kramizar :D

Inga kommentarer: