3 februari 2010

Onsdag den 3 februari 2010

Snö och snö sedan kom det mera snö :( Kom inte in till högskolan idag heller. Igår var det i oförsig inte snön men det känns likt kymigt när det blir så här. K ringde hem vid halv sju och bad mig verkligen bad mig att skita i att åka och då blir man självklart lite orolig. Vägen in till O-hamn hade varit skit dålig och resten upp till OKG hade då inte varit bättre så han ville helt enkelt att jag skulle skita i att köra. man kan ju undra om han inte litar på mina körkunskaper ;) eller om det var ren omtanke...tror faktiskt på det sista. Så jag kröp ner i sängen igen och lyckades somna om, väldigt ovanligt fast jag sov inte bara slumrade, ganska så skönt det med. Sonen är också hemma, feber och täppt, huvudvärk och ont i halsen..ja ska de ha det så varför inte allt på en gång. jag har något med i kroppen men det tillåter jag då inte att blomma ut, trycker i mig apelsiner och vatten i mängder...har då inte tid till att vara sjuk. Var ute och tog ett tag med snö skyffeln :( hur tungt som helst så värken i ryggen är då inte bättre nu men vad gör man skiten kan ju inte ligga där och vara i vägen. Ska gå en sväng med grannen sedan, mjuka upp mig lite. Konstigt nu när jag fick en dag till ledigt så känns det ändå inte bra, hade verkligen velat åka in på just denna föreläsningen då det handlade om mobbning, är lite besviken över det.Kände verkligen för att jobba ihop med gruppen och höra deras tankar och så men det är som vanligt bara att gilla läget. Nu är jag ledig ända till måndag :) känns bra ska skriva del B på mitt paper så det blir klart och sedan är det bara en kvar, känns som att jag kanske klarar detta innan utsatt tid :) Me like. Fick äntligen reda på min matte tenta :( blev som jag trodde men skit samma har anmält mig till den i mars så det är bara att fortsätta kämpa någon gång måste jag ju klara den eller hur? Tur att man är envis som synden ;)
Nu ska jag fixa till mig lite sedan blir det promenad ute i snön :) ha en bra dag Kramizar :D

Inga kommentarer: