15 februari 2010

Måndag den 15 Februari 2010

Haft en jobbig natt i natt med :( vet i tusan vad jag ska göra för att få maken att sluta snarka? Han brukar inte göra det och nu är det nästan outhärdligt att vara i samma rum. Sonen stördes i natt med han stängde dörren men jag då? jag har ju ingen dörr att stänga. Igår tryckte jag i honom nässpray innan men det hjälpte föga, fortsätter det så får jag sova i soffan för jag är sjukt trött. Däremot är det bra att hålla igång när man är trött så idag när sonen åkte till skolan så började jag städa, sedan av bara farten kom tvättmaskinen på. Fint här nu :) S och jag har även hunnit med att gå till bibblan och lämna och beställt "Kirre" boken och fixat återvinningen, när vi kom hem lunchade vi och sedan fixade jag en fläskpannkaka, allt detta innan klockan 12 :) det är bra jobbat Lotta ;) Nu har jag även hunnit med att läsa allt som vi skulle inför föreläsningen i morgon och soterat papper mm känner mig ganska så förbered måste jag allt säga. S sitter och tittar på One Three Hill så henne ser man inte mycket av, sonen slutar nu men skulle träna efteråt så det blir väl att hämta om en stund. Jaha vad ska man göra nu då ??? Sådär lagom uttråkad känner jag mig allt skulle vara väldigt skönt att krypa upp i soffan och slumra lite men då är det kört i kväll så jag får väl hitta på nåt...frågan är bara vad. ha en fortsatt trevlig dag Kramizar :D

1 kommentar:

Caroline sa...

Ja, vad gör man mot snarkande män???? Någon som vet, tänkte köpa ett sånt där plåster man kan sätta över näsan tror du det hjälper? Jag buffar och knuffar på Öjje han vänder sig till sidan efter mycket om och men, men det hjälper ju inte längre. Så vad ska vi göra slänga ut dem i snön :D
kram