12 februari 2010

Fredag den 12 februari 2010

Fredag och jag är ledig..sova länge :) Nä blev inte så då man måste upp med sonen och sedan besikta bilen. Tror ni den gick igenom då? nä självklart inte en 2:a, bara för att en lampa lyste. ja ja inte lönt att bråka med dem han var schysst ändå. På hemvägen ringde H och frågade om jag hade lust att hänga med in till Kalmar ( mm ja jag är ju aldrig där i vanliga fall) Men det är alltid roligt att hänga med H så visst jag hängde på och det var kul precis som vanligt :) Vi handlade en hel del till hennes nya ställe, det kommer bli så fint så. Hem, p var hemma dålig igen, grön i ansiktet med huvudvärk och ont i kroppen får snart ta honom till läkaren man är inte sjuk så här ofta. Maken kom med hem och är nu på väg till Ljungby och ska hämta hem sin födelsedagspresent...en åkbar gräsklippare. Inte för att vi behöver en men det var vad han önskade sig så då får han väl det då :) S hem från Algots ( jobbat idag :) och vi åkte faktiskt blåser för mycket för att gå, till spelcafeet. Sedan passade vi på att handla lite gott till kvällen och en gyros tallrik, men den delade vi på. Gott var det i allafall så nu sitter vi här mätta och belåtna och lyssnar på vinden som viner utanför...ganska så skönt att vara inomhus. Kvällen blir lugn och skön i soffan för vet ni vad....mitt paper är klart och redo för att skickas in :D Me like. Nä ner i godispåsen och slappa är det som gäller så so long ;)

Inga kommentarer: