11 februari 2010

Torsdag den 11 februari 2010

Pigg och glad :D det är snart helg och det känns bra. Dagen har varit bra lite kall dock, tror inte det var någon värme alls i det klassrum som vi satt i idag, :/ svinkallt var bara förnamnet. jacka och vantar på ;) Nä skämt åsido kallt var det. idag hade vi sista föreläsningen med Lena Swalander. En väldigt bra och pedagogisk lärare som är suverän på att prata utan att man somnar, intressanta ämnen och även hur hon lägger upp det ... en bra lärare helt enkelt. hoppas verkligen att vi får ha henne i Au 3 med, kanske som C-uppsats mentor :) vem vet. Lite lätt ångest inför nästa termin (alltså efter sommaren) vet att det är långt dit och att det absolut inte blir bättre av att oror sig men vad gör man det gnager i en :/Måste dock skjuta det lite bakåt och koncentrera mig på att klara denna kurs först. Hem och satte igång med att försöka skriva klart mitt paper...gick väl så där. hamnar av en konstig anledning på Facebook hela tiden ;) men där är det inte heller någon som vill prata med lilla mig som är uttråkad. har kört grabbarna till gymmet och tvättat en maskin med så hela eftermiddagen är inte bortkastad i allafall. Mitt arbeta är nästan klart det är bara det där finslipningen som behövs göras, ni vet att referenserna är där de ska och att allt är genom läst ordentligt. Det är bara att kompletera annars är inte så orolig som jag låter ;)
Har bestämt mig för att göra en ny tatuering nu :D Har fått mina bokstäver uppritade av en som är väldigt duktig och om han har tid framöver så ska han få göra den, ska bara kolla upp min ekonomin, så kanske nästa månad :) Me like.
Ja jag ska väl fortsätta att finslipa lite till då ;) ha en bra kväll alla vänner.

Inga kommentarer: