5 februari 2010

Fredag den 5 Februari 2010

Vaknade idag med ett bra humör, solen väckte mig nämligen :)Var dock 13 minus så det blev att ta det lugnt på fm.Tog en promenad med S och vi passade på att fixa lite ärenden, skönt att ha dem gjorda. var så underbart passade på att fota lite hade mest lust att ge mig ut i skogen me S kände inte för det så vi gick hem. kanske det är soligt i morgon med då ska jag gå en långis. har hämtat sonens glasögon idag blev kanon bra. Tycker det är bra att han vill ha dem men är samtidigt nervös inför hur de "tuffa" grabbarna i skolan ska ta det, kan bli mer tjafs och snack men måste man så måste man.Idag har jag gjort en sak som jag aldrig förut hat gjort,jag håller på att fixa en porter stek. luktar så gudomligt gott i hela huset. har tittat på receptet så länge men har inte vågat men vad fasen kan gå fel ;) Ikväll får vi veta om det blev bra eller dåligt. Har syndat IGEN då :/ kan fasen inte låta bli...köpte semlor på algots. jag är så besviken på mig själv för att jag inte har bättre karaktär men just nu i detta läge så går det bara inte.älskar de där bullarna med grädde och mandelmassa ;)Nu ska jag gå och krama maken som precis kom hem. ha en trevlig fredagskväll Kramizar :)

Inga kommentarer: