30 december 2010

Torsdag den 30 December 2010

Näst sista dagen på året är här och då föddes lilla jag :) I år är det 43 år sedan men måste erkänna att jag känner mig typ som 30, menar man behöver ju inte "bli" gammal bara för att åren trillar på en ;) jag har haft en kanon dag, så nöjd så. På fm var jag på grodan och fixade börjar arta sig riktigt bra bara barnen som saknas snart ;) Sedan hem och förberedde för kalaset. hann även med en promenad till Spelcafeet, gillar att promenera men det är ju ingen nyhet för er som bor i Mönsterås ;) Lagade god mat och njöt med hela familjen vid bordet, det händer ju tyvärr inte så ofta längre då alla har olika tider. Kom lite gäster och vi fikade och pratade, så där lagom. Vid halv nio hade alla åkt och lugnet la sig i huset och hos mig, blev skit slut. Men är väl spänningar över allt som rör sig i huvudet just nu. Det är inte bara examensarbetet och julen och jobb utan även en saknad efter mina älskade föräldrar som gör sig påmind lite extra så här vid jul och födelsedag. man inser hur mycket de betyder för en och att ha dem i sitt liv. Sen har jag ångest för att jag inte varit och tänt lyktan, men är så mycket snö så det känns bara konstigt, men ångest har jag ändå :/ Men snön måste ju börja smälta någon gång och då kan jag tända igen :)
Missade Victoria secret show på tv ikväll, dessa läckra tjejer som går halv nakna med vingar ni vet, snygga underkläder men inget för mig men kul att titta på ;) Menar en bh för 2 miljoner ?? skulle man gå ut med en sån? inte jag i allafall, måste vara hemskt obekväm ;) men sälja den skulle ju gå ( fniss)
Nä jag är inte avvis, vill faktiskt inte se ut som dessa tjejer gör, inte min stil. jag drar lite mer åt det kramgoa hållet ;).
I morgon är sista dagen på detta år och jag ska göra den så bra som möjligt.

Kramizar till er alla :)

Inga kommentarer: