27 december 2010

Måndag den 27 December 2010

Vardag igen då, tänk att fyra dagar kan gå så fort :/ Men det har varit så underbart skönt att vara ledig och bara va och det har varit så skönt att slippa skolan och ens tänka på den. Men idag var det måndag igen och bara att inse att det var dags för både Kalmar och uppsatsen. Så min dag har tillbringats med goa M på bibblan i Kalmar och ja vi slet på riktigt bra så nu är det fin puts och lite tillägg här och där, sedan inskickningsdag  ( ett icke existerande ord ;)på torsdag och förhoppningsvis få lite respons innan tisdag nästa vecka. Det börjar äntligen ta slut.....
Choklad är gott men väldigt onyttigt, visste ni det ? ;) dessa fyra dagar har jag ätit alldeles för mycket choklad och nu är jag ett par kg större än innan jul, tråkigt :/ men efter nyår ska jag ta tag i mitt liv igen och gå med i viktväktarna. Har varit med förut och vet att det funkar men det blir över nätet. Mitt mål är att gå ner ca 5-9 kg till sommaren. Håll tummen för det lär jag behöva ;)

Ha en trevlig kväll, själv ska jag hämta sonen strax och sedan skriva min komplettering och få iväg den ...
ha det så gott :)

Inga kommentarer: