3 december 2010

Fredag den 3 December 2010

Fredag en av veckans mysigaste dag, bara för att man vet att man är ledig dagen efter ;) Fick sovmorgon eftersom sonen börjar senare och jag inte skulle in till skolan förren kl ett.Men fick skotta oss ut, måste ha snöat på bra i natt när man sov som bäst. Resan in till Kalmar var inte så rolig, väglaget är skit dåligt eller är det jag som är feg. Men det känns som att jag far över hela vägen och därför tar jag det hellre lugnt, har folk bråttom får de väl köra om. ( det gjorde de med ;) Ja sen var det slut på det roliga :/ Idag har vi haft vårt första handledarmöte med vår mentor. Kan säga att vi fick inte ett enda positivt ord om vårt arbete och så jäkla dåligt är det inte. är väldigt tvecksam till att han överhuvudtaget läst det innan vi kom :( Ledsen blir man för efteråt när vi satte oss och pratade M och jag så insåg vi att allt inte stämde utan det var flera saker som faktiskt var precis som han sa att det skulle men att vi missat := det hade vi alltså inte :/ trött blir man och ledsen. man sliter och gör sitt bästa menar har aldrig skrivit en sådan här rapport innan hur ska jag då kunna göra det nu utan att få hjälp? Ja detta gjorde ju att fredagen blev lite tråkigare än tänkt och på hemvägen var jag riktigt ledsen, man känner sig värdelös och tror inte mycket på sig själv efter dessa ord. Men jag tänker inte låta detta dra ner mig utan vi får helt enkelt ta tag i detta problem och lösa det på bästa sätt och förhoppningsvis blir det bra i slut änden. Nu ska jag sätta mig i soffan och titta på CIS på 5 an och glömma skolan för i kväll i allafall och bara njuta av att jag sitter inne och har det gott och ute är det 13 minus, brr kallt ju.Men om jag tror rätt så åker jag säkerligen på att åka till Kalmar i natt och hämta hem ett gäng tjejer, jag hoppas att jag slipper för det är ingen rolig körning men vad gör man inte för sina barn ;)

Ha det gott :)

Inga kommentarer: