14 december 2010

Tisdag den 14 December 2010

Är glad i dag och är väldigt nöjd med dagen i Kalmar. M och jag har slitit och det har visat resultat, 10 sidor har vi fixat idag och det är bra :D ( skryter lite då ;) I morgon kör vi på i samma tempo för på torsdag ska det in och på måndag är det prov opponering. kan vara bra att få lite åsikter man kanske får en annan tankeställning då. Jag är inte rädd för att få kritik för det måste man få för att lära sig något nytt men jag hoppas att det sägas på ett schysst sätt.Hemvägen var hal och jag satt som en stålfjäder i bilen, nu har jag mer ont än vanligt men varför klaga det finns de som har det betydligt värre. Ikväll blir det problem i mitt hus, ska se navy och sedan kl 22.00 börjar det någon serie på 4 delar och den tänkte jag spela in, lite sent för mig. Men nu strular Canal Digital boxen, den vägrar att spela in och pausa och vad jag vet har vi inte gjort något, se om jag kan få mannen att ringa och fråga :) Nä tröttare än tröttast och igentligen har jag bara suttit på en stol i ett bibliotek hela dagen så hur jag kan vara så trött är ett under.......

Kramizar

Inga kommentarer: