23 december 2010

Torsdag den 23 December 2010

Dagen före doppar dagen, mm det låter fint det. Dagen har varit lugn och skön, städat av lite och fixat med lite tomtar och så. Gick en sväng och köpte de två sista klapparna så nu är det färdigt med. S är och jobbar och P är i Kalmar och julshoppar med L och S, mannen ligger och vilar och jag ska strax börja med Jansonen.Utanför mitt fönster har det börja att snöa och blåsa och nu vill jag ha hem sonen sen kan det dåliga vädret komma när det vill, jag ska inte ut på vägarna och om ni läsare ska det så ta det lugnt och starta tidigt så ni slipper jäkta. Det är det tråkiga med julen, allt stress. För mig är julen varm och lugn, massor med mat och annat gott och få tillbringa den med mina nära och kära. Så blir det även i år och det ser jag fram emot :)
Mannen var iväg på fm och fick tag på lax och romsås, ska bli så gott i morgon med all julmat, har bara fuskat med julmusten och pepparkakorna då ;) annars inget julmat alls så ni förstår säkert att jag är super sugen. ha nu en trevlig kväll :) kramizar :)

Inga kommentarer: