13 december 2010

Måndag den 13 December 2010

Lucia :) ja idag är det många barn som lussar och jag har inte sett en endaste lucia :/ lite tråkigt. Tanken var att jag skulle åkt till kyrkan och tittat kl 19.00 men jag orkar inte. Skit tråkig är jag men man blir totalt slut efter en dag med ex skrivandet. I dag hade vi handledning igen och ja jag får väl säga att det var lite skillnad på detta möte och det förra. Idag märktes det att han visste att vi skulle komma och han var förbered och vi fick positiva vibbar ;) de ni. Kan säga att två nervösa tjejer ( vi då ;) kom till detta möte med inte mycket hopp men lämnade det med nya krafter och en massa hopp, nu tar vi och finslipar och sedan ska det lämnas in på torsdag för på mån är det prov opponering. När den är genomförd får vi förhoppningsvis reda på om vi får gå upp och redovisa vårt arbete. Håller tummen så hårt så hårt :) Kom ihåg att fixa bibblan passade på att ge dem en massa beröm med för all hjälp som jag fått av dem under dessa terminer, den har varit guld värd för min plånbok.
Nu är brasan tänd och jag väntar bara på mannen i mitt liv ska komma hem sen blir det mys för hela slanten, har mer att fira men det återkommer jag med lite senare, måste få suga på den karamellen själv först ett tag :)

Var rädda om er, Kramizar :)

Inga kommentarer: