29 december 2010

Onsdag den 29 December 2010

I dag kändes det allt lite när kl ringde vid halv sju :/ trött och snorig, ja ni läste rätt. Det har kommit tillbaks och jag är så le på det. Idag har jag tillbringat dagen på mitt nya jobb :)Vi har plockat och möblerat och så fick mannen i mitt liv komma och borra lite. Det börjar arta sig bra och förhoppningsvis är allt tipp topp när barnen kommer. Dagen gick fort och efter jobbet satt jag och läste vårt arbete och jag börjar inse att det är riktigt bra :D kommer kanske bara vara jag som tycker det i slut änden men jag är nöjd, vi har slitit M och jag ska ni veta och nu har vi ett resultat av allt slit. Det ska bedömas och petas i men det tål det allt ;)
Vid halv tre tiden drog vi oss mot Kalmar och movie time ;) Vi hade bokat biljetter till den nya Narnia filmen.

Den var riktigt bra måste jag säga. var dock lite tveksam innan då jag inte sett nr 2 i serien men det gick bra, fattade det mesta i allafall ;) Sedan avslutade vi Kalmar besöket med McDonalds. Nu sitter jag här med mysisarna på och väntar på att kl ska bli nio så jag kan se Nikita på 5an, sen stupar jag i säng. Ha en fortsatt trevlig kväll :)

Inga kommentarer: