4 december 2010

Lördag den 4 December 2010

Sov morgon ;) klagar inte. Dottern var ute i går och självklart sover jag inte riktigt förrän hon är hemma igen, är väl en mamma åkomma kan jag tro för maken han sov så gott så :) Så när hon väl trilla in genom dörren så där halv fyra så snackade vi lite sedan stupade jag i säng och sov så gott så, då var ju mitt barn hemma igen ju ;) Får ofta höra kommentarer för att jag är vaken och så men jag rår inte för det jag oroar mig, vem fasen vet vad som kan hända, visst jag kan inget göra men ringer hon så kan jag i allafall prata och hämta. Kommer nog alltid vara en hönsmamma.. även när de flyttar hemifrån ( ångest) nog om detta då :) Efter alla vanliga morgon bestyr så gjorde jag slag i sak och tog en rejäl promenad tillsammans med min kamera :) Så underbart väder, visst kalt men påklädd var jag så inte frös jag. Fick massor med härliga bilder tyvärr så var inte solen och jag precis kompisar för den gick i moln ofta när jag hade kanonbilder men men några blev bra och det var en nyttig övning att lära sig . Är glad att jag har kameran men inte att det inte finns tid till att fota men det kommer. Nu har jag lunchat och vilat mig och nu är tanken att jag ska rulla köttbullar, har en paket på 1.6 kg i kylen som ropar men måste till affären först och handla ägg så just nu känns allt bara tröttsamt men snart snart är jag pigg igen ;)
Inget skolarbeta var det sagt men lite artikel sök är väl tillåtet, M sliter så och jag får så dåligt samvete och känner att jag inte bidrar med så mycket och det får mig att känna ångest, önskar att jag kunde komma på måndag med massor skrivet som var kanon bra men den chansen är VÄLDIGT liten då :/ Om ni bara visste vad jag vill att detta ska vara över och jag kan säga hej då till Linneuniversitetet. Men skam den som ger sig och även om allt kändes skit i går så är det bara att ta sig samman och ta nya tag på måndag, för detta ska vi klara M och jag :D
Ägg var det ja :/ ha det så bra och en massa kramizar ;)

Inga kommentarer: